نرم افزار BPMS و مدیریت فرآیندهای کسب و کار (سیستم ساز ستیران)

نرم افزار bpms

نرم افزار BPMS ستیران، ابزاری قدرتمند جهت تولید و توسعه نرم‌افزار، هوشمندسازی کسب و کار و ساخت انواع برنامه‌ها و فرآیندها است. که بدون نیاز به دانش کدنویسی و با استفاده از رابط‌های بصری-گرافیکی از منطق ساده و ویژگی Drag & Drop استفاده می‌نماید.

  • این محصول بر روی پلتفرم جامع ستیران 360 پیاده‌سازی شده که امکانات زیرساختی متعددی را به صورت پیش‌فرض به هر پروژه‌ای اختصاص می‌دهد.
  • نرم‌افزارها، سیستم‌ها و فرم‌های طراحی شده‌ی شما، به‌راحتی به ابزارهای اتوماسیون، CRM ،ZRM، مدیریت اسناد، مدیریت وظایف و ده‌ها محصول آماده، در این پلتفرم مجهز می‌گردد.
  • وجود فرم ساز پویا و قدرتمند، با قابلیت‌های ساده و خاص جهت سیستم سازی و هوشمندسازی کسب و کار از دیگر مزایای این نرم افزار است.
  • بهره گیری از طراح فرایند (گردش کار) با ساختار بهبود یافته، که نسبت به BPMN2، سریعتر و ساده‌تر است و از مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم‌افزار مدیریت فرآیند کسب و کار محسوب می شود.
  • پشتیبانی از ابزار ساخت گزارشات و داشبورد ساز چند منظوره برای ساخت انواع گزارش، داشبورد دلخواه، پنل‌های داده‌ای مختلف، لندینگ و… جهت ارائه اطلاعات کسب و کار به مدیران در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت.
  • امکان استفاده در قالب ساختار ابری (Cloud) که در هیچ نرم افزار BPMS مشابهی در کشور وجود ندارد.

فرآیندها را با نرم افزار BPMS ستیران ساده کنید

نرم افزار BPMS ستیران با بهینه سازی فرآیندها کارایی را افزایش می دهد. ستیران تضمین می کند که در تمامی مراحل مشاوره پیش از خرید، استقرار اولیه و بهینه سازی عملکرد نرم افزار شما را همراهی می نماید.

برای دریافت مشاوره و دمو جهت خرید نرم افزار BPMS با ما در تماس باشید.

تزیینات صفحه مدیریت کسب و کار
تزیینات نارنجی صفحه BPMS

حداکثر میزان بهره وری و کارایی با مجموعه کامل ابزار های نرم افزار BPMS

با مجموعه ابزارهای نرم افزار BPMS ستیران می‌توانید هر فرآیند تجاری را مدل‌سازی، طراحی، اجرا و بهینه‌سازی کنید. با مدیریت گردش کار در نرم افزار مدیریت فرآیندهای تجاری ستیران، نحوه انجام کارها را متحول کنید.

ابزار های ساده طراحی BPMS ستیران

سهولت در کاربری

تمام فرآیندها و فرم‌های خود را در نهایت سادگی با ابزارهای کشیدن و رها کردن و بصورت کاملا بصری و گرافیکی تعریف کنید.

سازگاری سریع در نرم افزار BPMS ستیران

سازگاری سریع

با بهینه سازی های آسان و بدون نیاز به کدنویسی، فرآیندها را انعطاف‌پذیر و چابک نگه دارید تا از رقبا پیشی بگیرید.

متریک های قابل تعریف در مدیریت کسب و کار ستیران

تحلیل عملکرد

با تجزیه و تحلیل داده ها در فرآیندها و شناسایی آسان گلوگاه ها برای بهبود کارایی سازمان برنامه ریزی کنید.

انظباق همیشگی با قوانین و مقررات

انطباق با قوانین

اطمینان حاصل کنید که تمام فرآیندها به دقت از سیاست‌ها و دستورالعمل‌های حیاتی سازمانی و کشوری پیروی می‌کنند.

استقرار سریع در نرم افزار مدیریت کسب و کار ستیران

استقرار سریع

تمام فرآیندهای کسب و کار خود را در لحظه ای که آنها را طراحی می کنید، بدون هیچ تأخیر یا دردسری به کار بگیرید.

چرا کسب و کار خود را در نرم افزار BPMS ستیران هوشمند کنیم؟

نرم افزار BPMS ستیران سازمان ها را قادر می سازد تا عملکردهای تجاری را با نیازهای مشتری هماهنگ کنند. همچنین، به مدیران کمک می کند تا نحوه استقرار، نظارت و اندازه گیری منابع شرکت را تعیین کنند. با در اختیار داشتن نرم افزار BPMS ستیران و استفاده از ابزارهای قدرتمند آن، سازمان توانایی افزایش کارایی و بهره وری، کاهش هزینه ها و به حداقل رساندن خطاها و ریسکها را دارد. در نتیجه، می تواند عملکرد را در تمامی دپارتمان ها بهینه کند.

نرم افزار سیستم ساز در قالب نرم افزار BPMS ایرانی

سامانه سیستم ساز قابلیت‌های ویژه‌ای دارد. این ابر نرم افزار به شما امکان تولید انواع نرم‌افزارهای کوچک و بزرگ سازمانی را بدون هیچگونه دانش کدنویسی محیا می‌نماید. با این حال شما با محیطی کاملا بصری-گرافیکی و بسیار کاربرپسند سر و کار دارید. بعلاوه این کار در یک ساختار یکپارچه، با سرعت و کیفیت بالا انجام میشود. عدم وابستگی به برنامه نویس و بی نیازی از دانش کدنویسی، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا سیستم‌های اطلاعاتی خود را با بهره‌گیری از نیروهای کاملا بومی خود سازمان تولید نمایند.
با امکانات این نرم افزار BPMS یا سیستم ساز می‌توانید نرم‌افزارهای تحت وب تولید کنید. به عبارتی، همزمان با سایر کاربرد های نرم افزار BPMS، فرایندهای کسب و کار خود را مکانیزه (هوشمند) نمایید!

مهم‌ترین قابلیت محیط سیستم ساز یا نرم افزار BPMS ستیران، بهره‌گیری از امکانات از پیش ساخته شده‌ی پلتفرم ستیران 360 می‌باشد که قدرت محصول نهایی را دو چندان خواهد کرد.
ستیران، با تکیه بر دانش تیم تولید و توسعه خود اقدام به تولید و گسترش نرم افزار BPMS به صورت کاملا بومی نموده و همین امر توسعه و ارتقای سامانه را در بازه‌های زمانی مختلف و متناسب با کسب و کارها مقدور می‌سازد.

ساخت فضاهای کاری (WorkSpace)
طراحی منوها به صورت آبشاری
استفاده از قالب های آماده
ساخت فرم‌ لاگین سفارشی
طراحی جداول و دیتابیس‌ها
مدیریت وب سرویس و APIها

چگونگی عملکرد نرم افزار مدیریت فرآیند های کسب و کار ستیران در سازمان شما

طراحی فرایند و برنامه های کاربریی

طراحی فرآیند

با استفاده از عناصر کشیدنی و رها کردنی برنامه های کاربردی مختص سازمان خود را ایجاد کنید. یا از برنامه های از پیش ساخته شده ستیران و فرآیندهای پیش طراحی شده بهره ببرید. فرم ها را با استفاده از ابزار گرافیکی قدرتمند ما طراحی کنید. خط مشی های یکپارچه و دستورالعمل های فرآیند را تعریف کنید.

راه اندازی و استقرار سریع فرایند های با ستیران

راه اندازی و مقیاس پذیری

استقرار سریع نرم افزار BPMS ستیران به این معنی است که می توانید به محض اتمام طراحی فرآیندها، اجرای آنها را شروع کنید. در نرم افزار BPMS ستیران فرآیندها به راحتی با سایر ابزارهای ضروری ادغام می شوند. همچنین، می توانند با کمترین تلاش با اندازه و مقیاس سازمان شما تناسب پیدا کنند.

بهینه سازی و افزایش بهره وری با BPMS ستیران

بهینه سازی

فرآیندهای در حال انجام را زیر نظر بگیرید. در نرم افزار BPMS ستیران میتوانید وظایف را در حین انجام تغییر مسیر داده و تخصیص مجدد دهید. گزارش های دقیق مبتنی بر معیارهای سفارشی سازمان و وظایف فرآیند محور دریافت کنید. گلوگاه ها و ناکارآمدی های فرآیند را حذف کنید. همچنین، میتوانید فرآیندها را در صورت لزوم اصلاح کنید.

ابزار های جامع نظارتی در نرم افزار ساز ستیران

نظارت

در نرم افزار BPMS ستیران با دریافت گزارش های دقیق و در لحظه، میتوانید چگونگی انجام وظایف را مانیتور و مدیریت کنید. به‌روزرسانی‌های منظم از نحوه پیشرفت های انجام شده در هر فرآیند را دریافت کنید.بعلاوه میتوانید بدون اینکه شخصاً در وظایف تیم ها دخالت کنید بر تمام فرآیندهای جاری نظارت داشته باشید.

پشتیبانی سامانه BPMS از
فرم‌ساز حرفه‌ای و متمایز

نرم افزار BPMS ستیران با پشتیبانی از فرم‌ساز پویا و با بهره‌گیری از سازنده‌های بصری (Drag and Drop) و ده‌ها قالب، ویجت و فیلد، امکانات بی پایان ساخت قدرتمندترین، پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین فرم‌ها را بدون نیاز به حداقل دانش کدنویسی، به سهولت و با صرف حداقل زمان، ممکن می‌سازد.
قابلیت‌های مهم و کلیدی فرم‌ساز ستیران قابل تامل بوده و ساخت هرگونه فرم‌ با المان‌های پیچیده و حجیم را برای نرم‌افزارهای تحت وب محیا می‌نماید. همچنین، این نرم افزار امکان ساخت و تلفیق فرم‌های مورد‌ نیاز در یک فرم واحد را جهت ساخت حداقل فرم با بیشترین کارایی محیا می‌نماید.

آشنایی بیشتر با نرم افزار فرم ساز
انواع روش‌های اتصال فرم به داده‌های درون/برون‌سازمانی
تعریف ظاهر نهایی بر حسب کاربران و سفارشی‌سازی فرم‌های مد نظر
تعریف فیلدهای وابسته به یکدیگر
فرم‌های چند مرحله‌ای (Wizard Forms)
فرم های تو در تو (Nested Form)
ویجت‌های نمایشی و نموداری
امکان تعریف انواع فیلدها و المان‌ها به صورت متغیر برای دریافت اطلاعات فرم
امکان Import و export کردن فرم‌ها
Setiran Workflow Builder

فرآیندساز ساده ولی قدرتمند

سامانه مدیریت کسب و کار ستیران یک سازنده گردش کار بصری را ارائه می دهد. این سامانه امکان ایجاد و مدیریت فرآیندهای کسب و کار مورد نیاز را به همراه تمام فرم ها و داده ها برای انجام کار به روشی مؤثر و دقیق فراهم می کند. کافیست هر تعداد از مراحل فرآیند را در ایجاد کننده گردش کار تعریف نمایید. سپس، آنها را با داده ها، فرم ها و منطق مراحل گردش کار متصل کنید. تمام! گردش کار آماده برای استفاده است!

آشنایی بیشتر به نرم افزار فرآیند ساز

نرم افزار مدیریت کسب و کار ستیران مجموعه کاملی از ابزارها را برای طراحی، راه اندازی، اتوماسیون و مدیریت گردش کار ارائه می دهد. بنابراین، شما میتوانید چرخه عمر کامل گردش کار را در یک محیط مبتنی بر وب ،بدون نیاز به جابجایی از یک رابط به رابط دیگر، را مدیریت کنید .

سادگی در طراحی نرم افزار bpms
سادگی در طراحی نرم افزار bpms

هر چند که استاندارد bpmn2 در سراسر دنیا زبان واحد و شناخته شده‌ای می‌باشد. ولی دو اشکال مهم بر آن وارد است: 

  • پیچیدگی نماها و مشخصات
  • بزرگ شدن بیش از اندازه اسکریپت‌ها

برای این موضوع به صورت خلاقانه در محیط ستیران راهکاری هایی در نظر گرفته شده است.

نرم افزار BPMS بهتر از BPMN

نرم افزار BPMS ستیران مجموعه کاملی از ابزارها را برای طراحی، راه اندازی، اتوماسیون و مدیریت گردش کار ارائه می دهد. در این نرم افزار شما میتوانید چرخه عمر کامل گردش کار را در یک محیط مبتنی بر وب و بدون نیاز به جابجایی از یک رابط به رابط دیگر مدیریت کنید.

  • نمایش خلاصه فرایند، طراحی گرافیکی 
  • سهولت کار با Drag & Drop
  • مطابق با استاندارد BPMN2
  • اسکریپت منیجر
  • اجرای آزمایشی
  • ورژنینگ
  • فرمول نویسی
  • پیروی از ساختار چارت و اعمال سطوح دسترسی در مراحل مختلف
  • قابلیت شروع فرآیند به روشهای متفاوت
  • کارتابل متمرکز
  • وجود سلول‌های کنترلی برای کلیه ماژول‌های موجود در پلتفرم
  • مرکز اعلانات (Notification Center)
  • قابلیت ارجاع مستقیم و اولویت‌گذاری در روند اجرای فرآیند
  • پشتیبانی از انواع API‌ها و وب سرویس‌ها
  • قابلیت import و export کردن فرآیندها
  • قابلیت تعریف منطق های نمایش/عدم نمایش و اجباری/اختیاری بودن مولفه‌های فرم‌های در جریان

یکی از نقاط قوت نرم افزار BPMS ستیران در ماژول گردش کار امکان تعریف رخداد هایی است که دیگر ماژول های پلتفرم ستیران 360 تعریف می نمایند، همچنین امکان افزودن رخداد های ارتباطی بصورت پیش فرض و به سادگی وجود دارد.برای مثال (ساخت پرونده در CRM/ZRM، ارسال فکس از طریق فکس سرور، ساخت فایل در فایل سرور ، پیروی از ساختار چارت سازمانی، ارسال ایمیل از طریق ایمیل سرور، ایجاد قرار در تقویم، ایجاد وظیفه در مدیریت وظایف، ارسال پیام در سیستم اعلانات و… )
نرم افزار BPMS ستیران با امکان تعریف شروط بر روی روندها قابلیت تعریف فرایندهای پیچیده را به سازمان خواهد داد . و از بروز خطاهای انسانی در طی پیشرفت فرایند جلوگیری خواهد کرد. در فرآیندساز/گردش کار فرآیند ستیران تعریف شروط بر روی انواع مراحل، سرویس‌ها و یا در مواقع انتخاب مجری در مراحل مختلف امکان‌پذیر می‌باشد

تعریف شرط و رخداد در نرم افزار bpms

گزارش‌ساز و داشبوردساز چندمنظوره و هوشمند

نرم‌افزار داشبوردساز یکی از قدرتمندترین ابزارهای پلتفرم BPMS ستیران می‌باشد. این نرم افزار که قابلیت اتصال به تمامی نرم‌افزارها و دیتابیس‌های سازمان را دارد. بر همین اساس می‌تواند گزارش‌های مدیریتی، گزارش‌های ترکیبی و اطلاعات جامعی از وضعیت سازمان را به صورت در لحظه (online) و کاملا منعطف ارائه نماید.

آشنایی بیشتر با سامانه داشبورد ساز

ویژگی های نرم افزار داشبورد ساز ستیران

  • تعریف انواع الگوریتم‌ها و سیاست‌های هوش تجاری BI
  • ساخت انواع فیلترها
  • ساخت نمودارهای بسیار قدرتمند، زیبا و آتللاین (از داده های زنده)
  • ساخت ویجت‌ها و گیج‌های گرافیکی متنوع
  • ایجاد گزارش‌های تو در تو
  • وجود قالب‌های آماده برای انواع صنایع
ویژگی های نرم افزار داشبورد ساز ستیران
  • هوشمندسازی داشبوردها
  • ساخت نمودارهای Drill Down
  • قابلیت import و export کردن داشبورد ها
  • فرمول‌نویسی و تعریف انواع KPI و شاخص گزارش‌های پیشرفته
  • قابلیت تغییر الگوی نمایشی توسط کاربر نهایی، نرم‌افزار موبایل و…

Contact Center و ساختار ارتباطی

Contact Center و ساختار ارتباطی در نرم افزار bpms

با توجه به اینکه تعداد زیادی از سامانه‌های مورد نیاز مشتریان، نیاز به لایه OMNI Channel داشته یا به عبارتی دیگر شروع کننده فرم و فرایند از سمت مشتریان از انواع درگاه‌ها همچون (تلفن، وب سایت، ایمیل، پیامک، فکس ) استفاده می‌کنند، وجود یک مرکز تماس حرفه‌ای در این پلتفرم با طراحی سناریویی طبق استاندارد BPMN، قدرت این محصول را چند برابر می‌نماید.

پیاده سازی سامانه های CRM ، ZRM و باشگاه مشتریان (میز خدمت) بر پایه نرم افزار BPMS

پلتفرم ستیران 360 از یک بستر مدیریت ارتباط با مشتری/شهروند بهره می‌برد که به این محصول قدرت ویژه‌ای داده است. این قابلیت برای سازمان‌هایی که ارتباط تنگاتنگی با مشتری/شهروند داشته و خدمات متنوع و پیچیده‌ای در اختیار شهروندان خود می‌گذارند در نرم افزار BPMS ستیران تعبیه شده است.
در نرم افزار BPMS ستیران می‌توان فرم‌ها را به پرونده‌های اشخاص در CRM مرتبط کرده و با شناسایی افراد، خدمات اختصاصی و سفارشی شده به آنها ارائه نمود. همچنین تاریخچه‌ی کلیه‌ی ارتباطات و مکاتبات بر مبنای سطوح دسترسی و کارتابل شخصی و به صورت مدیریت شده در دسترس می باشد.
فرآیندهایی از سازمان که نیاز به درگاه ارتباطی برای مشتریان و شهروندان دارند، می‌توانند از طریق سامانه مدیریت فرآیندهای کسب و کار ما در قالب ابزارهای CRM ،ZRM، میز خدمت و یا باشگاه مشتریان پیاده سازی شوند.
در افزونه باشگاه مشتریان، یک یا چند درگاه محدود و امن با قابلیت شناسایی شهروند جهت ارائه خدمات ویژه و غیر حضوری سازمان در نظر گرفته شده است.

ستیران - نرم افزار مدیریتی درون سازمانی و برون سازمانی

قدرت گرفته از پلتفرم ستیران 360

وجود پلتفرم ستیران 360 با ابزار و امکانات از پیش ساخته شده‌ی خود، ساخت سامانه‌های مورد نیاز شما را بسیار سریع و قدرتمند می‌کند.

قابلیت‌های پلتفرم ستیران 360 :

  • دیکشنری با قابلیت تعریف زبان
  • مدیریت فایل و اسناد
  • ارجاعات و کارتابل شخصی
  • ساختار اعلان
  • مدیریت اکشن‌ها
  • جستجوی جامع
  • ساختار ارتباطی بین اسناد
  • و صدها قابلیت دیگر ..

توضیحات بیشتر …

  • ساختار پرمیشن
  • چارت سازمانی بر پایه سمت
  • دسته بندی موضوعی
  • SDK
  • مدیریت بانک‌های اطلاعاتی
  • مدیریت CSS‌ها
  • LDAP
  • تقویم فارسی

امکان استفاده از نرم افزار BPMS مبتنی بر فضای ابری (Cloud BPMS)

نرم افزار BPMS ستیران به صورت کلود و فارم توسعه یافته است. به گونه‌ای که سازمان‌های بزرگ برای سازمان‌های زیرمجموعه‌ی خود نیازی به خریداری نسخه جدید ندارند، بلکه فقط کافی است فارم و پرتال جدید ایجاد نمایند.

این امر باعث می‌شود که سازمان برای کلیه‌ی زیرمجموعه‌های خود، با دسترسی و چارت مجزا کلیه ابزارها و برنامه‌ها را تکثیر نماید. سپس در یک بستر مناسب بخش اصلی سازمان و کلیه‌ی زیرمجموعه‌های آن از امکانات این پلتفرم بهره‌مند شوند.

مزایای نرم افزار BPMS کلود:

  • صرفه‌جویی چشمگیری در هزینه‌ها
  • یکپارچگی باور نکردنی! اطلاعات یکدست و گزارشات هوشمند در سطح کل سازمان
  • خروجی فوق‌العاده از منظر تعریف فرآیندهای یکپارچه در کلیه زیرمجموعه‌های یک سازمان بزرگ

البته این نکته قابل ذکر است که در معماری این نرم افزار BPMS هر سازمان (و یا زیر سازمان) فضای کاری خود را داشته و تنها می‌تواند به داده‌های بومی خود دسترسی داشته باشد. ولیکن، با تشخیص مدیر فارم این امر مقدور بوده که دو یا چند فارم در چه زمینه‌هایی (ارجاعات، فرم مشترک، گردش مشترک، داشبورد مشترک، پروژه مشترک و…) با هم مرتبط باشند. همچنین، سازمان بالا دست به کلیه اطلاعات فی مابین، دسترسی نظارتی و گزارشی خواهد داشت.

مزایای نرم افزار BPMS کلود

مشاهده دمو نرم افزار BPMS ستیران

در صورت نیاز به برگزاری جلسه معرفی نرم افزار BPMS و یا هر یک از دیگر محصولات ستیران به صورت غیر حضوری و یا حضوری، می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

مدیریت فرآیندهای کسب و کار را در نرم افزار BPMS ستیران سریعتر می‌سازیم و سریعتر تحویل می‌دهیم

در دنیای امروز پیچیدگی کسب و کارهای سازمانی در حال افزایش است. از طرفی، طول عمر برنامه‌های کاربردی هر روز در حال کاهش است. با این وجود، فقط کافیست به مشکل کسب و کار رسیدگی کنید، داده‌ها را جمع‌آوری و پس از رفع مشکل در راستای مدیریت فرآیند کسب و کار خود، راه‌حل را کنار بگذارید.

پلتفرم‌های توسعه (سیستم مدیریت فرآنید کسب و کار یا نرم افزار BPMS) این امکان را فراهم می‌کنند تا بتوانید بدون دانش کدنویسی راه‌حلی مناسب برای رفع مشکلات بیابید.

نرم‌افزار مدیریت کسب و کار ستیران شامل یک طراح فرم (سامانه‌ی فرم ساز) با ویژگی کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) است. این پلتفرم با ایجاد جریان‌های کاری با استفاده از سامانه‌ی گردش‌کار،به مدیریت فرآیند کسب و کار پرداخته و افراد درون سازمان شما را به افراد خارج از آن متصل می‌کند.

با کمک سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار ستیران، می‌توانید به طور موثرتری به نیازهای خاص سازمان خود رسیدگی کنید. همچنین، شکاف‌های بین فرآیندهای تجاری خود ببندید.

مدیریت فرآیندهای کسب و کار در نرم افزار BPMS ستیران

پاسخ سوالاتی که اکنون در ذهن شماست، اینجاست

آیا نرم افزار مدیریت کسب و کار ستیران میتواند به هماهنگ شدن تیم ها کمک میکند؟

با استفاده از نرم افزار مدیریت کسب و کار ستیران پیشرفت همه‌ی گردش کارهای مربوط به افراد یک تیم یا تیم های مختلف را در یک صفحه و با یک نگاه قدم به قدم رصد می‌کنید.

آیا در نرم افزار BPMS ستیران میتوان امکانات جدید بر حسب نیاز اضافه کرد؟

نرم افزار BPMS ستیران بطور کامل توسط متخصصین بومی ایرانی پیاده سازی شده است. بدین ترتیب، پشتیبانی و اضافه کردن هر نوع امکان جدید بنا به نیاز مشتریان وجود دارد.

آیا در نرم افزار مدیریت کسب و کار ستیران استانداردهای مدیریت جریان کار رعایت شده است؟

موتور مدیریت گردش کار با بهرمندی از استاندارد های BPMN  و رفع ایرادات آن امکانات متنوعی برای ساخت فرآیندهای سازمانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آیا در نرم افزار BPMS ستیران امکان استفاده از قالبهای آماده گرافیکی و طراحی وجود دارد؟

بله. در این نرم افزار جامع برای موارد پرکاربرد و رایج از یک تا چند تمپلیت از پیش تعریف شده برای سلیقه‌ها و کاربردهای مختلف وجود دارد.

آیا امکان گزارش گیری سطری (داده متنی) و گزارش گرافیکی (چارت) در نرم افزار مدیریت کسب و کار ستیران وجود دارد؟

بله. در این نرم افزار کاربران امکان تهیه گزارش با فیلترهای نامحدود از جمله بازه زمانی و مجریان مراحل فرآیند  و … را دارند. همچنین، در این نرم افزار BPMS کاربران بدون هیچ محدودیتی امکان تعریف گزارشات دلخواه گرافیکی با استفاده از سامانه داشبورد ساز را خواهند داشت .

آیا در نرم افزار BPMS ستیران امکان شروط موازی در مراحل فرآیند وجود دارد ؟

بله. در این نرم افزار اگر یک یا چند شرط برقرار باشد فرآیند به سمت آن خط خروجی حرکت می‌کند.  این اجرای شرط‌‌ ها هم بصورت هوشمند و هم بصورت دستی توسط کاربر (مجری مرحله) به جریان می افتد.

آیا نرم افزار BPMS ستیران با سایر محصولات ستیران ارتباط یکپارچه دارد؟

بله. در کنار نرم افزار BPMS ستیران تعدادی زیادی از نرم افزار های دیگر وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با این سیستم ساز ادغام کرد. نظیر : سامانه ی گردش کار (فرآیند ساز) و سامانه‌ی فرم ساز و سامانه داشبورد ساز

آیا رابط کاربری نرم افزار BPMS ستیران ساده و قابل فهم طراحی شده است؟

قطعا. با وجود سادگی کاربرد این پلتفرم و سایر نرم افزار ها، آموزش‌های شرکت ستیران مستمرا در دسترس شما خواهد بود.

آیا امکان طراحی بصورت گرافیکی در نرم افزار ستیران وجود دارد؟

بله. چنانچه فرآیندهای شما  شامل تعداد زیادی مرحله باشد، این گزینه به کمک شما می‌آید و می‌توانید در یک نگاه فرآیند را طراحی کنید.

آیا امکان سفارشی‌سازی بیشتر علاوه بر قالبهای اولیه وجود دارد؟

بله. کاربران بدون هیچ محدودیت امکان نوشتن css دلخواه و اعمال بر روی نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار ستیران را دارند. در ضمن این سامانه به کاربران اجازه می دهد همه عناصر فرم و فرآیند را با ابزار های قدرتمند بصری بدون نیاز به کد نویسی سفارشی سازی کنید و به کاربران نهایی نمایی زیبا و کاربردی را ارائه نمایید.

آیا امکان ایجاد رویداد زمانی با سررسید مشخص برای یک مرحله خاص وجود دارد؟

بله …زمانی که یک مرحله از فرایند تا زمان مشخصی انجام نشد مثلا 5 روز یک پیامک به کاربر یا کاربران بالا دست ارسال می‌کند، این گزینه در بهبود روند کاری به کمک مدیران سازمان/شرکت می‌آید.

مقالات مرتبط با نرم افزار BPMS