نرم افزار فرآیندساز (سامانه گردش کار) یکی ازمهمترین ابزار های BPMS ستیران است که امکانات لازم جهت تبدیل فرآیندها به الگوهای هماهنگ و تکرارپذیر را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد، تا بتوانند با سازماندهی منظم منابع(اسناد) و به جریان انداختن آن‌ها در فرآیندهای سازمانی از دوباره کاری‌ها اجتناب کنند. و باعث استانداردسازی پروسه‌های موجود در سازمان شوند.

درخواست دمو نرم افزار گردش کار
Setiran Workflow Builder schema

سادگی در تعریف و مدیریت فرآیندها در نرم افزار فرآیند ساز ستیران

گردش فرآیند

امکانات پیشرفته در طراحی پیچیده ترین روندها
در نرم افزار فرآیند ساز ستیران

تنظیم انواع رخدادها بر روی فرآیند ساز ستیران

تعریف انواع رخدادها
و خودکار سازی ارتباطات در فرایند ساز ستیران

برای کاهش مشغله کاری و صرفه جویی در زمان،توسط ابزارهای خودکارسازی نرم افزار فرآیند ساز ستیران یادآور، وظایف تکرار شونده و  اتوماسیون های از پیش تعریف شده ایجاد کنید.سرویس های اطلاع رسانی، شروع فرآیندها، ایجاد وظیفه، ثبت یادداشت و صدها سرویس خودکار دیگر به شما در این حوزه یاری می رسانند.

می‌توانید کارها یا کل گردش‌های کاری را خودکار کنید و بهره وری را در کسب و کار خود بهبود بخشید. فرقی نمی‌کند که گردش‌های کاری را نیمه خودکار یا کاملاً خودکار کنید، این قابلیت روش انجام کار را سرعت می‌بخشد و بروز خطا را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

تعریف شرط بر روی مراحل فرایند

در سامانه گردش کار تعریف شرط امکان کنترل روند از پیش تعریف شده فرایندهای پیچیده را به سازمان خواهد داد . و از بروز خطاهای انسانی در طی پیشرفت فرایند جلوگیری خواهد کرد. در فرآیندساز/گردش کار فرآیند با سامانه ستیران تعریف شروط بر روی انواع مراحل، سرویس‌ها و یا در مواقع انتخاب مجری در مراحل مختلف امکان‌پذیر می‌باشد.

  • بر اساس محتویات  فرم
  • بر اساس محتویات و یا موجودیت فرایند
  • بر مالک یا مسئول هر مرحله از فرآیند
  • بر اساس مرحله جاری
  • بر اساس زمان
  • بر اساس وضعیت سند
تعریف شروط بر روی مراحل فرآیند در نرم افزار گردش کار ستیران
شروع فرآیند به انواع روش ها در سامانه فرآیند ساز / گردش کار ستیران

شروع فرآیند به انواع روش ها

امکان شروع فرآیند در هنگامی که فرمی ثبت می شود و یا پیامی در سامانه های ارتباطی دریافت می شود اتوماسیون روند ها را ساده می کند. حتی فرآیندی تعریف کنید که هر هفته شروع می شود و وظایف هفتگی را یادآوری می نماید.

کاملترین گزارشات با
ابزارهای گزارش ساز جریان کار

زمانی فرا می رسد که شما تمام وظایف، روند ها و فرآیند های پروژه خود به صورت روانی طراحی و به جریان انداخته­ اید، و همه چیز به نظر عالی است و اکنون فرصتی است عالی برای اجرای برخی گزارش ها بر روی جریان های کاری و کشف “چه چیزی، چه زمانی، و چه کسی”. سیستم مدیریت گردش کار شما باید بتواند اطلاعات دقیقی را که در هنگام اجرای گزارش ها نیاز دارید، به شما ارائه دهد، زیرا این اعداد هستند که به تصویری عینی تر برای پاسخگویی، بهره­ وری و مدیریت منابع منجر می شوند.

workflow-report-setiran

حرکت به سوی سازمانی چابک
با نرم افزار گردش کار ستیران

امکان شروع گردش کار بصورت دستی یا بصورت اتوماتیک

  • شروع فرآیند بر اساس شرط بر روی اسناد و یا دیگر فرآیند ها
  • شروع فرآیند بر اساس رخداد های سیستمی و یا زمانی
  • شروع فرآیند بر اساس رخداد های ارتباطی

نمایش بصری گردش کار طراحی شده(نمایش گراف هر فرآیند)

  • ابزار نمایش گرافی مراحل فرایند
  • نمایش بصری انواع مراحل
  • نمایش ارتباط بین مراحل و نام هر ارتباط

تعریف مدیر فرآیند جهت نظارت

پوشه بندی ودسته بندی فرآیندها

نمایش خطی و جدولی فرآیند

تعیین دسترسی برای کاربران

امکان ارسال همزمان برای چندین مجری (جهت انجام وظایف موازی)

برای مثال بعد از تایید مرخصی درخواستی توسط مدیر دو ارجاع همزمان تعریف می شود یکی به کارشناس نیروی انسانی جهت ثبت مرخصی در سامانه مالی و دیگری به درخواست کننده مرخصی جهت اطلاع از تایید شدن مرخصی، در سیستم های خطی درخواست کننده تنها پس از ثبت می توانست از تایید مرخصی اطلاع پیدا کند و کارشناس نیروی الزامی ملزم بود تا در سریعترین زمان مرحله ثبت را به اتمام برساند تا اطلاع رسانی به درخواست کننده انجام شود .

امکان اختصاص وظیفه به دیگری (ارجاع داخلی در گردش کار)

حتی بهترین برنامه ریزی ها و نقشه ها نیز صرف نظر از این که با چه دقتی طراحی و تدوین شده باشند ممکن است اشتباه از آب درآید و حتی در بی نقص ترین فرآیندها نیز ممکن است مواردی پیش بیاید که نیاز به تغییر مجری یک یا چند مرحله در فرآیند باشد ، در این موارد در صورتی که سامانه گردش کار شما از امکان اختصاص وظیفه به دیگری(ارجاع داخلی وظیفه) پشتیبانی کند سازمان صرفه جویی بالایی در زمان و هزینه های لازم جهت باز طراحی هر باره روند خواهد داشت.

نرم افزاری قدرتمند برای
افزایش کارایی گردش کارها در سازمان شما

نرم افزار فرآیند ساز ستیران از ساختار ماژولار بهره می برد . این مزیت سازمان را قادر می سازد تا دپارتمان های مختلف را با یکدیگر هماهنگ کند. روش انجام کارها را بصورت استاندارد شده یکسان سازی کند و کارایی و بهره وری را در مجموع سازمان افزایش دهد.

بدون نیاز به کد

این قدرت را پیدا کنید که بدون یک خط کد، گردش‌های کاری قابل تنظیم و اختصاصی سازمان خود را ایجاد کنید.

رابط کاربری ساده

با کاربرپسندترین رابط کاربری، به سرعت گردش کار را ایجاد و مدیریت کنید.

Setiran Workflow Builder

رابط بصری جذاب در ساخت روند گردش کار

بهترین سیستم گردش کار را می توان تلفیقی صحیح از عملکرد پیشرفته و سادگی گرافیکی دانست. در خرید نرم افزار گردش کار به سادگی نرم افزار در کنار پوشش کلیه عملکردهای مور نظرتان دقت کنید زیرا داشتن دسترسی سریع و بی واسطه به داده ها عالی است، اما اگر شما نتوانید به راحتی داده ی مورد نیاز خود را پیدا کنید، داشتن دسترسی بیهوده است. به طور مشابه، مهم نیست که رابط کاربری چه قدر زیبا و ساده است، اگر شما واقعاً نمیتوانید عملکرد های مورد نظر خود را در فرآیند پیاده سازی نمایید، رابط کاربری کاملا بی معنی است.

در سامانه گردش کار یک رابط کاربری ساده و کامل بازدهی تمام کاربران نرم افزار را بالا خواهد برد . در همین راستا، توانایی تولید نمایشی گرافیکی از گردش های کاری موجود موجب آسودگی خیال مدیران خواهد شد. برای مثال در گزارشات جدولی با حجم بالای داده های نمایشی در صورت وجود یک نمودار گرافیکی دیگر نیازی به دانش تخصصی جهت فرمت بندی و یا درک جدول مورد نظر نخواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها