چگونه با یک تماس تلفنی بتوانیم خدمات غیر عضوری در شرکت های گاز را پیاده سازی کنیم

سامانه 194 که عمده مردم آن را با عنوان خدمات حوادث گاز می شناسند میتواند پلی باشد برای ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین شرکت های گاز که به جز اعلام حوادث بتوانند خدماتی نظیر پرداخت قبوض ، ثبت درخواست خرید انشعاب ، درخواست ثبت رقم کنتور و….. راه بصورت هوشمند پیاده سازی نمود.

سامانه یکپارچه هوشمند ویژه شرکت های گاز کشور

استفاده از تلفن گویا و پرداخت قبض گاز که در اکثر شهر ها با شماره تلفن گویای (3194 و 1594) برای پرداخت قبض گاز از طریق تلفن راه اندازی شده است. لازم به ذکر است که از این طریق می‌توانید پیگیری پرداخت قبض گاز را نیز انجام داده و یا نسبت به ثبت درخواست های غیر حضوری (نظیر خرید انشعاب گاز ، درخواست تعویض کنتور گاز و …. )اقدام بنمائید

 

با توجه به اینکه همه مردم گاهاً از تلفن هوشمند بهره مند نیستند و نمیتوانند خدماتی مثل اپلیکیشن های موبایل را در دسترس داشته باشند بهترین گزینه برقراری تماس با شرکت های گاز است. شرکت ستیران برای این دسته از مخاطبین شرکت های گاز و مشترکین آنها سامانه ای جامع متناسب با خواسته ها با دید مشترک میان شهروندان و شرکت های گاز ارائه می نماید که کلیه نیاز های مرتبط را پوشش داده به گونه ای که با محیط های نرم افزار قوی بتوانند هر نوع سرویس ای که در آینده نیاز داشته باشد را بصورت پویا و هوشمند ایجاد نماید.

سرویس های ویژه جهت شرکت های گاز

سرویس های ویژه جهت شرکت های گاز

– سامانه خدمات غیر حضوری فروش و پس از فروش شرکت گاز
(خدمات واگذاري انشعاب گاز(صنعتی ، خانگی) – خدمات پس از واگذاري انشعاب گاز)

سامانه ی فرم ساز
(طراحی انواع فرم جهت ارائه از طریق درگاه های: باشگاه مشتریان ، تلفن گویا ، پیام کوتاه ، اپلیکشین موبایل بصورت پویا (داینامیک))

سامانه ی گردش کار
(طراحی همه روند های مهم سازمانی از جمله خدمات رسانی به مشترکین و تعیین مجریان هر مرحله و ارتباط با درگاه های ارتباطی شرکت های گاز )

سامانه ی داشبورد ساز
( تهیه داشبورد های و گزارشات در قالب نمودار ها و جداول کاملا سفارشی (داشبورد های مدیریتی از مشتریان خوش حساب/بدحساب ، تاثیر سامانه ها در وصول مطالبات شرکت و … ) )

سامانه مشترکین و پرداخت تلفنی
( اعلام بدهی، پرداخت تلفنی، ثبت رقم کنتور)

سامانه تماسگیر خودکار
( سامانه تماس خودکار جهت مشترکین پرمصرف و اخطار قطعی و.. )

سامانه شکایت و تکریم ارباب رجوع
( ثبت شکایات، پیشنهادات، انتقادات، ملاقات با مدیر عامل و CRM مدیریت ارتباط با شهروند ، گزارشات پیشرفته و… )

سامانه مرکز تماس
( سامانه مرکز تماس برای اجرای خدمات غیر حضوری بصورت یکچارچه در یک سیستم )

سامانه پیام کوتاه سازمانی
(ارسال و دریافت پیامک هوشمند )

سامانه 3194 فقط یک سامانه پرداخت تلفنی قبوض نیست !!!

این سامانه یکپارچه متشکل از سیستم های پرداخت قبوض(تلفنی و اینترنتی) ، مرکز تماس هوشمند ، سامانه یکپارچه ارتباط با شهروند ، سامانه پیگیری – انتقادات و شکایات ویژه شرکت های گاز ، سامانه خدمات فروش انشعاب و پس از فروش انشعاب (خدمات 22 گانه شرکت های گاز ) ،تماسگیر هوشمند، حوادث ، سیستم پشتیبانی (تیکتینگ ، Helpdesk ) ، سامانه پیام کوتاه سازمانی (دریافت و ارسال هوشمند)، سامانه سرور فکس و …… می باشد که با توجه به نیاز شرکت های گاز بصورت یکجا و یا بصورت سامانه های جداگانه قابل ارائه می باشد و کلیه نیازهای شرکت های گاز را در خصوص این گونه سیستم ها برطرف می نمائید.

آنچه که ستیران در شرکت گاز رقم میزند تجمیع و یکپارچه سازی خدمات غیر حضوری سازمان و حذف سیستم های جزیره ای در بخش های روابط عمومی ، بهره برداری (امداد) ، بازرسی و رسیدگی به شکایات و … میباشد.

برای مثال یک مشترک می تواند با انواع کانال های ارتباطی (کیوسک های اطلاع رسانی مستقر در شرکت، ایمیل ، تماس تلفنی با شرکت ، وب سایت ، ارسال کد پیگیری به سر شماره پیام کوتاه شرکت ،Ussd ، اپلیکیشن و … )نتیجه درخواست خود را از همه کانال های ارتباطی بصورت یکپارچه بدست بیاورد

چرا ستیران برای شرکت های گاز مناسب است ؟

ماژول های CiRM 360 ستیران میتوانند بطور داینامیک و یکپارچه در کنارهم قرارگرفته و سامانه ی جامع مورد نظر را پدید آورند .یکی از مزیت های مهم این ماژول ها استفاده و بهره برداری بصورت یکپارچه در یک CRM جامع با دسترسی های متفاوت در بخش های مختلف سازمان می باشد که با قابلیت آرشیو کردن ، گردش و ارجاعات لازم ، دفترچه مخاطبین (با امکان pop-up در واحد مرکز تماس)تجمیع خواهند شد و سازمان را از پراکندگی نجات خواهند داد.

مزایای استفاده از سیستم های یکپارچه ستیران برای شرکت های گاز

  • پرداخت اینترنتی قبوض وتلفنی یکپارچه
  • حذف قبض کاغذی و اطلاع رسانی های هوشمند با سامانه پیامک فرایند محور ستیران
  • اتصال به سامانه های داده ای سازمان و ساخت داشبرد های تلفیقی
  • سامانه ی فرم و فرآیند جهت ثبت و مدیریت درخواستهای فروش وخدمات پس از فروش(قابل اتصال به 3194 و باشگاه مشترکین )
  • پیاده سازی موفق باشگاه مشترکین آنلاین ، جامع ترین سامانه ی بومی جهت خدمات فروش و پس از فروش شرکت های گاز
  • افزایش نقدینگی و وصول مطالبات شرکت گاز با تماسگیر تحت وب
  • مرکز تماس هوشمند امداد و خدمات نظرسنجی از امداد

برخی از امکانات ویژه شرکت های گاز

اجرای دقیق موارد خواسته شده بر اساس فرهنگ سازمانی شرکت های گاز
ارائه قبض به مشترکین از طریق همه راه های ارتباطی نظیر : IVR ، Fax ، SMS ، WEB، USSD و ارسال ایمیل
امکان اخطار قبل از قطع خودکار (مستند قوانین حقوقی کشور) به مشترکین از طریق سامانه تماسگیر و پیام کوتاه
قابلیت گزارش گیری از همه امکانات سامانه بر اساس نوع فرآیند و گردش کارها در شرکت گاز
گزارش پرداخت های قبوض و صورتحساب های مشترکین از همه درگاه های پرداختی شرکت گاز
تعریف سناریو های کاری مختلف ویژه هر کانال ارتباطی و یا پیاده سازی هر نوع شرط جهت اجرای سناریوهای دیگر و پی در پی در شرکت گاز
گزارشات مستند و کابردی برای اجرای خدمات iso 10001 ، 10002 ،10003 ،10004 و نظام های ارزیابی در کشور(جشنواره شهید رجایی و ..)

درخواست دموی نرم افزار

ما برای شرکت های گاز سرویس های متنوعی را پیاده سازی می نماییم در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر فرم درخواست دموی نرم افزاری را تکمیل نمایید

نتیجه گیری

باید در نظر داشت که خدمات الکترونیک می تواند در شرکت گاز باعث کاهش چشمگیر هزینه های رفت و آمد و همینطور مراجعات حضوری مشترکین می گردد و این موضوع از دو سوی به نفع شرکت های گاز می باشد.
اول : ارائه خدمات از یک بستر مشخص و قانونمند که یکپارچگی را برای همه مناطق و شرکت گاز پیاده سازی می نماید.
دوم: برنامه ریزی و هدف‌گذاری های آتی شرکت های گاز جهت خدمات هر چه بهتر به مشتریان و مشترکین گام درست را انتخاب بنمائید.
این امر شایسته در کسب رضایتمندی کارکنان،‌ مدیران اجرایی و مدیران ارشد شرکت و در نهایت مشترکین که استفاده کننده از خدمات شرکت گاز هستند اقدام شایسته تری نسبت به شرکت های دیگر در استان خود داشته باشید.
برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه های یکپارچه ستیران ویژه شرکت های گاز پیشنهاد میکنیم در قسمت درخواست دمو با کارشناسان ستیران ارتباط بگیرید . منتظردرخواست های شما هستیم !

کلمات کلیدی

یکپارچه سازی خدمات غیر حضوری شرکت های گاز ، 3194 شرکت گاز ، 194 گاز ، شرکت گاز استانی، تکریم شرکت گاز ، میز خدمت الکترونیک ویژه شرکت گاز