نرم افزار داشبورد ساز و سیستم گزارش ساز

نرم افزار داشبورد ساز یا سیستم گزارش ساز ستیران ابزاری است  برای جمع بندی و نمایش داده‌ها در قالب نمودارها و جداول گرافیکی که شما را در تصمیم‌گیری و استخراج اطلاعات از داده‌های سازمان یاری می‌رساند. داشبوردهای پویا را در چند دقیقه با استفاده از ابزار کشیدن و رها کردن(Drag & Drop) ایجاد کنید. امکانات SQL را بدون دانش قبلی و تنها با  استفاده از ابزار قدرتمند ساخت کوئری بصورت بصری تجربه کنید، برای داشبورد خود دسترسی ایجاد کنید و آن را به صورت یکپارچه در تمامی درگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

ترکیب داده‌ها و اطلاعات موجود سازمان با نرم‌افزار قدرتمند بصری‌سازی داده ستیران(داشبوردساز) تیم‌های کاری سازمان شما را در شناسایی بهینه روندهای اصلی و ارزیابی پیشرفت در جهت دستیابی به اهداف اساسی سازمان یاری خواهد رساند. سامانه ساخت داشبورد ستیران با بهره گیری از مزیت‌های وب اپلیکیشن‌ها و همچنین نرم‌افزار موبایل ستیران (Setiran Analytic)،هم چنین بهره گیری از فرم ساز ستیران  امکان دسترسی به سامانه را از هر کجا که هستید فرآهم می‌آورد در نتیجه نمودارها، گزارشات و داده‌های شما همیشه در دسترس شما خواهد بود. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که داده‌ها پادشاهی می‌کنند، بدون دسترسی به اطلاعات مناسب و درک داده‌ها، سازمان شما در هنگام تصمیم گیری‌های استراتژیک در معرض خطا و سقوط قرار خواهد گرفت. با نرم افزار داشبورد ساز ما به داده‌های خود جسم ببخشید و از زیبایی درک آنها لذت ببرید.

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که داده‌ها پادشاهی می‌کنند، بدون دسترسی به اطلاعات مناسب و درک داده‌ها، سازمان شما در هنگام تصمیم‌گیری‌های استراتژیک در معرض خطا و سقوط قرار خواهد گرفت. با نرم افزار داشبوردساز ما به داده‌های خود جسم ببخشید و از زیبایی درک آن‌ها لذت ببرید.

اتصال به هر منبع داده با نرم افزار داشبورد ساز

با داشبورد ساز ستیران می توان داده ها و اطلاعات کسب و کاری که در حال حاضر بصورت پراکنده در فایل های اطلاعاتی بدون ساختار(Flat Files)، فید وب، پایگاه داده، خدمات ذخیره سازی ابر و برنامه های آنلاین / آفلاین را بصورت کاملا یکپارچه و تجمیعی گزارش گیری نمود. در هر کجا که داده های شماست، اکنون می توانید برای گزارش گیری و تجزیه و تحلیل عمیق داده ها از داشبورد ساز قدرتمند ما استفاده کنید. در این ابزار همگام سازی داده خودکار است و می تواند به صورت دوره ای برنامه ریزی شود.

سامانه ساز

انواع اجزاء گزارش دهی در داشبورد ساز

از طیف گسترده ای از نمودارها، جداول محوری و مؤلفه های دیداری استفاده کنید تا گزارش های دقیق و داشبوردهایی کارآمد طراحی کنید.

ساخت اِلمان های تعاملی در گزارش ساز

با استفاده از طیف وسیعی از ابزار های تعاملی مانند چارت های تو در تو، فیلترهای متنی(contextual filters)، امکان تغییر دسته بندی و یا منوهای قابل تغییر داشبورد های خود را برای آنالیز های ویژه و اختصاصی مورد نیاز کاربران نهایی پویا نمایید.

امکان تزریق داده از هر برنامه(Application) و پایگاه داده ای

با تزریق داده از دیگر برنامه ای کاربردی و یا پایگاه داده های مختلف سازمان کاملترین گزارشات تحلیلی و آنالیز های اطلاعاتی را از داشبورد ساز ستیران دریافت نمایید.

داشبورد ساز ستیران

ترکیب داده ها در نرم افزار داشبورد ساز سازمانی

داشبورد ساز ستیران به شما امکان می دهد داده ها را از منابع مختلف ترکیب و ادغام کنید تا گزارش های کسب و کار معنی دار را ایجاد کنید. به عنوان مثال، داده های بازاریابی خود در فایل های اکسل یا CRM را با داده های فروش خود از سیستم مالی ترکیب کنید تا گزارش مخارج در مقابل درآمد را ایجاد کنید. داشبورد ساز ستیران همچنین داده ها را از برنامه های ارتباطی (Setiran Unified Communication) و برنامه های فرم و فرآیند شرکت ستیران (Setiran Form & Workflow Builder) به صورت خودکار ترکیب می کند.

ترکیب داده ها در نرم افزار داشبورد ساز سازمانی

رابط کاربری مشابه صفحات گسترده (spreadsheet)

داشبورد ساز ستیران با ارائه رابط کاربری مشابه” صفحات گسترده ” (spreadsheet-like) و آشنا برای کاربران سامانه های قدیمی تر، تجزیه و تحلیل داده ها و مشاهده جزئیات بیشتر در گزارش را امکان پذیر می نماید.

مشارکت در ساخت داشبورد و تجزیه و تحلیل های تعاملی

گزارش ها و داشبورد های خود را به کمک همکاران خود تهیه کنید و برای تصمیم گیری بهتر با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

ترکیب داده ها در نرم افزار داشبورد ساز سازمانی
تجزیخ و تحلیل بصری در داشبورد مدریتی

تجزیه و تحلیل بصری

بصورت کاملا بصری داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید و گزارش ها و داشبورد های خود را با رابط کاربری Drag & Drop به آسان ترین روش ایجاد کنید. تضمین می کنیم که نیازی به دانش IT نخواهید داشت.

درخواست دموی نرم افزار گزارش ساز|داشبورد ساز

در صورت نیاز به برگزاری جلسه معرفی سامانه گزارش ساز|داشبورد ساز صورت غیر حضوری و یا حضوری، درخواست خود را در این بخش ثبت نمایید.

داشبورد مدیرتی چشم نواز

با داشبورد ساز پویای ستیران با ترکیب چندین گزارش به یک داشبورد زیبا با استفاده از یک طراح قدرتمند، تصاویر، متن، ویجت ها و اجزای وب (web components) را در یک شمای جامع و انعطاف پذیر(Responsive) قرار دهید و وظایف مدیران و کاربران خود را برای ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) به طور موثر، آسان تر کنید.

داشبورد مدیریتی چشم نواز ستیران
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رادش
6 روز قبل

سلام آیا داشبورد مدیریتی شما قابلیت اتصال به چند پایگاه داده را دارد؟

مدنیان
6 روز قبل

ایا این امکان وجود داره که داشبوردی که داخل اکسل ایجاد کردم رو عینا برای من طراحی کنید؟

مدیر
پاسخ به  رادش
6 روز قبل

بله قطعا میتونید به چند پایگاه داده وصل بشید

مدیر
پاسخ به  مدنیان
6 روز قبل

بله داشبورد ها و نمودار های اکسل عینا قابل پیاده سازی هست