ستیران 360 یک پلتفرم نرم­ فزاری است که سازمانها به عنوان نرم افزار جامع مدیریت کارها، فرایند ها و ارتباطات سازمانی از آن بهره می برند.

این سامانه یک فضای کار دیجیتال است که با رابط کاربری ساده و کاربر پسند و یکپارچه سازی کلیه نیاز های دیجیتال سازمان امکان حذف نرم افزار های مدیریتی و ابزار های ارتباطی جزیره ای را برای سازمان به همراه می آورد.
شما در ستیران 360 می توانید در کلیه سطوح کار سازمان کنترل، هماهنگی و همکاری داشته باشید.

ستیران 360 ، پلتفرمی واحد به جای چندین ابزار

شما به پلتفرمی نیاز دارید که :
تعریف انواع وظایف و پروژه ها را امکان پذیر می کند
محافظت از داده ها در ستیران 360
از داده های شما محافظت می کند
امکان تجریه و تحلیل اطلاعات را در کل سازمان فراهم میکند
پرسنل شما را به توسعه دهندگان برنامه های کاربردی شما تبدیل میکند
کلیه ارتباطات سازمان را مدیریت می کند
یکپارچگی و اتصال در سامانه ستیران 360
برای ادغام و یکپارچگی طراحی شده است
مقیاس پذیری در ستیران 360
مقیاس پذیر باشد و با ابعاد سازمان شما همخوان شود
برای توسعه به کد نویسی احتیاج نداشته باشد

ماژول های پلتفرم جامع ستیران 360

 

فرم ساز

با بهره‌گیری از سازنده بصری (Drag and Drop) و صدها قالب و فیلد آماده  طراحی فرم‌ها را انجام دهید.

فرآیند ساز

امکانات لازم جهت تبدیل فرآیندها به الگوهای هماهنگ و تکرارپذیر را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

داشبوردساز

جمع بندی و نمایش داده‌ها در قالب نمودارها و جداول گرافیکی را برای سازمان امکانپذیر می نماید.

ماژول مدیریت وظایف

از تابلوهای ساده و واضح Kanban گرفته تا ابزار های ردیابی زمان انجام کار با ابزار مدیریت وظایف ستیران.

ماژول مدیریت پروژه 

پروژه ها را برنامه ریزی کنید، برای هر پروژه گردش کار و فرم های اختصاصی ایجاد کنید و گانت چارت پروژه را به اشتراک بگذارید.

ماژول مرکز تماس

 علاوه بر ارائه صف های تماس سفارشی ، گزارشات حرفه‌ای با جزییات بالا ارئه می‌دهد.

ماژول پیام کوتاه

سامانه پیامک ستیران نرم افزاری است ، ویژه راه اندازی خدمات شهروند الکترونیک مبتنی بر پیامک.

ماژول تلفن گویا (IVR)

تلفن گویا ی هوشمند ستیران پاسخگویی به مخاطبین از طریق خطوط تلفنی سازمان را مکانیزه می نماید.

ماژول پرتال مشتریان/شهروندان

با ساخت خودکار پرتال مشتریان تحت وب، امکان سفارشی سازی خدمات قابل ارائه را فراهم می آورد.

فکس سرور

فکس سرور ستیران، سامانه‌ای است پیشرفته جهت ارسال، دریافت و مدیریت فکس‌های سازمان.

تماسگیر خودکار

سامانه ای جهت پخش فایل صوتی، اعلام اخبار، آگهی و یا دریافت پاسخ سوالات فرم توسط تماس خودکار

ماژول مدیریت مخاطبین

 امکان ثبت و دسته بندی مشخصات و اطلاعات تماس مشتریان، همکاران و سازمانها در یک ساختار چند سطحی.

ماژول تاریخچه ارتباطات

یکپارچگی اطلاعات پایه و تاریخچه تماس ها، خواه از طریق مرکز تلفن باشد و یا تلفن گویا، پیام کوتاه، فکس  و حتی ایمیل.

ماژول نظرسنجی

سهولت در طراحی پرسشنامه، ارائه از طریق وب و مرکز تماس، مشاهده لحظه ای پاسخ ها و ساخت گزارشات جامع تحلیلی.

ماژول مدیریت شکایات

 جمع آوری، طبقه بندی، ارجاع شکایات به کارشناسان و پیگیری یکپارچه از کلیه درگاه های ارتباطی

ماژول چت آنلاین

 برقراری ارتباط غیر رسمی از طریق یک ساختار سریع و در دسترس جهت جلوگیری از افزایش ترافیک خطوط داخلی .

مدیریت آنلاین اسناد

 ذخیره سازی، طبقه بندی و کنترل دسترسی به فایل ها در کنار امکان ساخت و تولید انواع فایل متنی، صوتی و …

هامش و یادداشت گذاری اسناد

امکان افزودن یادداشت ها و اطلاعات تکمیلی به انواع اسناد، فرم ها و فایل ها جهت تعامل و همکاری سازمانی.

ارتباط اسناد(عطف و پیوست)

امکان اتصال معنایی اسناد، فرم ها و فایل ها در سامانه جهت دسترسی سریعتر به داده های مرتبط.

ماژول کنترل دسترسی

تعیین سطوح دسترسی اشخاص و سمت ها به کلیه فرم ها ، فرآیند ها، داده های ارتباطی و  امکانات تک تک ماژولها.

ماژول چارت سازمانی

دارای چارت سازمانی شامل ( سازمان مادر/ سازمان های زیر مجموعه / واحد / تیم / سمت / کاربر ).

ماژول ارجاع اسناد و کارتابل شخصی

تعریف انواع ارجاعات دستی و خودکار برای  فرمها، فایل ها، مخاطبین، فکس ها، پیام های کوتاه و حتی وظایف .

تقویم سازمانی

قابلیت  تعریف تقویم شخصی، سازمانی و یا تقویم های مرتبط با هر واحد کاری سازمان را امکان پذیر کرده است.

ماژول نوبت دهی هوشمند

امکان راه اندازی سیستم نوبت دهی خودکار از طریق تلفن گویا، پیام کوتاه و همینطور وبسایت بصورت یکپارچه.

ماژول اعلانات / نوتیفیکیشن

 آگاه سازی پرسنل و کاربران سامانه از درخواست ها، تیکت ها، پیام ها، تماس ها و دیگر انواع ارتباطات و رخداد ها.

درخواست دموی نرم افزار ستیران 360

در صورت نیاز به برگزاری جلسه معرفی پلتفرم نرم افزاری ستیران 360 به صورت غیر حضوری و یا حضوری، درخواست خود را در این بخش ثبت نمایید.

مشخصات ساختاری سامانه ستیران 360 (مرکز ارتباطات - Contact Server) در سازمان

ساختار پرتالی

این سامانه به صورت چند پرتالی ساختار یافته است، به گونه ای که سازمانهای بزرگ ( همانند محیط زیست کشور و 33 سازمان در کلیه استانها) برای سازمان های زیر مجموعه خود نسخه جدید خرید نمی کنند بلکه پرتال جدید ایجاد خواهند نمود که باعث می شود که سازمان با کل زیر مجموعه های خود در یک ساختار در ارتباط باشد. این روش نه تنها موجب صرفه جویی چشمگیری در هزینه ها خواهد شد، بلکه یکپارچگی باور نکردنی ایجاد میکند که تجلی آن را در اطلاعات یکدست و گزارشات پیشرفته در سطح کل سازمان می توان مشاهده نمود و خروجی فوق العاده ای از بابت تعریف روال های یکپارچه در کلیه زیر مجموعه های یک سازمان بزرگ خواهد داد. البته در این معماری هر سازمان(و یا زیر سازمان) سیستم مجزای خود را دارد و تنها به داده های بومی خود دسترسی خواهد داشت ولی سازمان بالا دست به کلیه اطلاعات دسترسی داشته و ناظر بر روند پیشرفت کارها و ارتباطات در کلیه زیر شاخه ها نیز می باشد.

طراحی برای ساختار دولتی

اکثر سیستم های موجود در بازار ایران با معماری های خارجی توسعه یافته اند و برخی نیاز ها و یا دغدغه های سازمان های دولتی و بزرگ را نمی توانند پوشش بدهند ، برای مثال کمتری CRM ای می توانید بیابید که ساختار آن بر اساس سمت ها تعریف شود و یا قابلیت ارجاع، کارتابل و گردش اسناد ارتباطی در سازمان را پشتیبانی نماید.

حذف سیستم های جزیره ای

در اکثر سازمان ها مشاهده می شود که حتی یک سامانه به دفعات برای قسمت های مختلف به صورت مجزا خریداری شده است، برای مثال یک سامانه ارتباطی پیام کوتاه برای روابط عمومی یکبار خریداری شده و جهت امور اطلاع رسانی مورد استفاده قرار میگیرد و در عین حال سامانه مشابه دیگری از تامین کننده ی دیگری جهت دریافت شکایت و … توسط بخش بازرسی خریداری می شود . از قابلیت های سامانه ستیران 360 می توان به امکان تعریف تمامی ماژول ها بصورت مجزا برای واحد های مختلف سازمان جهت انجام امور متفاوت در هر واحد اشاره نمود. بدین معنا که ماژول ها، علاوه بر اینکه وظایف مرتبط با سامانه اصلی را انجام می دهد کلیه نیاز های سازمان برای واحد های دیگر را نیز پوشش خواهند داد.

ساختار داینامیکی کلیه ماژول ها

کلیه ماژول ها در این پکیج نرم افزاری به صورت کاملاً داینامیک و پویا طراحی شده است و سازمان به صورت خود محور و بدون هیچ وابستگی به ستیران امکان ویرایش سناریو ها و یا افزودن سرویس های جدید را در تمامی ماژولها خواهد داشت.

دارای ساختار مدیریت دانش

در اکثر سازمان این نگرانی وجود دارد که بیشتر نسبت به رفع مقطعی و سریع شکایت های مطرح شده توجه شده و کمتر به دنبال ریشه یابی و حذف مشکلات بنیادی برای همیشه هستند ، این بدین معنی است که یک جریان می تواند بصورت مکرر تکرار شود و به دلیل عدم وجود ساختاری قابل ارجاع و دسته بندی غیر مناسب (از لحاظ استاندارد های مدیریت دانشی) و همچنین تغییر مدیران و پرسنل مسئول به یک وظیفه تکراری تبدیل شود. ستیران 360 با ساختار آرشیو و دسته بندی و برچسب گذاری موضوعی و در مرحله بعد گزارشات هوشمند خود می تواند سازمان ها را در خصوص مسائل موجود پیرامون منطقه ای خاص ویا موضوعی خاص با ارائه اطلاعات ویژه راهنمایی کرده و به این امر سرعت ببخشد. همچنین نیروی های جدید با مطالعه این بانک اطلاعاتی با ارزش و نیز اطلاعاتی قبلی ثبت شده در سمت آنها می توانند در کمترین زمان ممکن از مشکلات و مسایل درون سازمان خود مطلع شوند و با سرعت بیشتری خود را به یک نیروی کلیدی در سازمان تبدیل نمایند.

تلفیقی از چندین سامانه

سامانه ستیران 360 را می توان تلفیقی از سه زیر سیستم کوچکتر دانست که این سامانه های زیر شاخه ها عبارتند از سامانه مدیریت یکپارچه ارتباطات ، سامانه ارتباط با شهروندان (CiRM) و سامانه اتوماسیون ارتباطات و تکریم ارباب رجوع که در قالب یک رابط کاربری قدرتمند و منسجم در اختیار سازمان قرار می گیرد تا سازمان را به سوی استاندارد های جهانی در زمینه ارتباطات سوق دهد.

ارائه سرویس ها بصورت یکپارچه از کلیه درگاه ها

در بیشتر سازمان ها برای ارائه سرویس های مورد نظر از طریق درگاه های ارتباطی مختلف به شهروندان از سامانه¬های مجزای ارتباطی استفاده می شد که فرایند را پیچیده و زمان بر می نماید ، در صورتی که در سامانه ستیران 360 سرویس های همچون ( شکایات، خدمات آنلاین و غیره ) به هر تعداد تعریف شده ، سپس روش های ارتباطی ( وب سایت ، کیوسک، پیامک ، تلفن گویا و… ) مشخص می گردد ، در مرحله بعد کلیه اطلاعات (برای مثال شکایات) صرفنظر از درگاه ارتباطی که سند از طریق آن ثبت شده، در یک محیط یکپارچه و جامع نمایش داده می شود و از طریق سیستم کنترل دسترسی ها در دسته بندی تعیین شده توسط سازمان قابل دسترسی خواهند بود. در مرحله بعد اسناد ثبت شده به کارشناس مربوطه ارجاع داده شده ، و برای او ایجاد وظیفه می نماید تا کارشناس با توجه به داده های ثبت شده توسط شهروندان در اسناد نسبت به ثبت پاسخ مناسب و یا انجام اقدامات تکمیلی اقدام نمایند . این روند با اطلاع رسانی به شهروند در خصوص اقداماتی که قرار است صورت گیرد و یا پاسخگویی به مشکلات ثبت شده ادامه می یابد. کلیه این اقدامات و پاسخ ها به همراه اسناد ثبت شده ابتدایی در سیستم آرشیو می شود تا سیستم مدیریت دانش تعبیه شده بتواند در آینده به بهترین شکل از دانش تولید شده استفاده نموده و بتوان از آن استفاده آماری و تحقیقاتی نمود.

ماژول های متعدد و هماهنگ

وجود تعداد زیادی ماژول های مرتبط و هماهنگ با یکدیگر قدرت بی نظیری به این محصول داده است . در این سامانه هریک از زیر سیستم های سه گانه بهمراه خود تعدادی ماژول به سامانه جامع می افزایند

اشتراک گذاری ساختاری

در سیستم های یکپارچه مشابه بیشتر یکسان سازی در خصوص پایگاه های داده دیده می شود و عملاً سیستم ها به صورت مجزا ولی در یک بستر در کنار هم قرار می گیرند ، ولی در ستیران 360 غیر از یکپارچه سازی پایگاه های داده، ساختاری تعبیه شده است که موجب به اشتراک گذاری فرهنگ ها و قابلیت های هر ماژول در دیگر ماژول می شود ، برای مثال موارد دریافتی در مرکز تماس (فکس،پیامک یا تماس ها ) در پرونده مشتری در CRM نمایش داده می شود همچنین قابلیت ارجاع برای فکس یا شکایت دریافتی نیز امکان پذیر می باشد در صورتی که انتظار نمی¬رود فکس سرور و یا تلفن گویا از سیستم ارجاعات و گردش اسناد پشتیبانی نمایند.

ساختار ارتباطی اسناد

این پکیج دارای بستری است که می توان کلیه رکورد های اطلاعاتی از هر ماژول رو به یکدیگر متصل نمود و در نهایت به یک زنجیره ای با ارزش از مدارک و اطلاعات مرتبط با هم دست یافت. برای مثال یک شکایت را به یک شخص ، یک فکس ، دو نامه ، 3 مکالمه و … متصل نمود و در یک نما به کل اسناد مرتبط به یک رکود دید جامعی پیدا کرد.

تعریف روند های گردش کار بر روی کانال های ارتباطی

این پکیج از یک موتور طراحی گردش کار سیستم های ارتباطی بهرمند است که توسط آن می توان کلیه اتفاقات داخل ماژول ها را مدیریت نماید.

دیگر ویژگی های مرکز ارتباطات یکپارچه ستیران 360

محیط بهره برداری یکپارچه و تحت وب
ارتباط کلیه ماژول ها با یکدیگر
سادگی و کاربر پسندی
وب سرویس پیشرفته برای ارتباط با دیگر نرم افزار ها
قابلیت ایجاد ماژول های خاص به سفارش مشتری
دسته بندی درختی و پوشه ای در کلیه قسمت ها
سیستم مدیریت دسترسی ها با تعیین جزئی ترین دسترسی ها بر حسب سمت
سازگاری و پشتیبانی از کلیه محصولات مایکروسافت
دارای چارت سازمانی (سازمان های زیر مجموعه / واحد / تیم / سمت / کاربر)

یکپارچگی در مرکز ارتباطات
ستیران 360

سامانه کانتکت سرور و یا همان مرکز ارتباطات ستيران 360 ، سعي در خلق راهبردي دارد تا با يکپارچه سازي تمام اجزاء يک سازمان و به اشتراك گذاري کليه اطلاعات ميان کاربران مانع از تکرار بيهوده کارها شده و در نتيجه سازمان به بالاترين سطح بهره وري خود برسد در حالي که مشتريان و ارباب رجوع نيز در بالاترين سطح رضايت قرار دارند.

 

ساختار پرتالی

این سامانه به صورت چند پرتالی ساختار یافته است، به گونه ای که سازمانهای بزرگ برای سازمان های زیر مجموعه خود نسخه جدید خرید نمی کنند بلکه پرتال جدید ایجاد خواهند نمود که باعث می شود که سازمان با کل زیر مجموعه های خود در یک ساختار در ارتباط باشد، این قابلیت از ویژگی های منحصر بفرد سامانه مرکز ارتباطات بومی ستیران 360 می باشد.

این روش موجب صرفه جویی چشمگیری در هزینه ها خواهد شد و یکپارچگی بوجود آمده را در اطلاعات یکدست و گزارشات پیشرفته در سطح کل سازمان می توان مشاهده نمود و خروجی فوق العاده ای از بابت تعریف روال های یکپارچه در کلیه زیر مجموعه های یک سازمان بزرگ خواهد داد.

البته در این معماری هر سازمان(و یا زیر سازمان) سیستم مجزای خود را دارد و تنها به داده های بومی خود دسترسی خواهد داشت ولی سازمان بالا دست به کلیه اطلاعات دسترسی داشته و ناظر بر روند پیشرفت کارها و ارتباطات در کلیه زیر شاخه ها نیز می باشد.

یکپارچگی در مرکز ارتباطات ستیران 360