چرا اکنون ، بیشتر از همیشه به تلفن گویا (IVR) نیاز دارید!

Why-we-need-Ivr-1

هدف از اکثر سیستم های IVR این است که مشتریان بتوانند به وسیله فرایند تماس خودکار به خودشان خدمت کنند.
بزرگترین مزیت تلفن گویا (IVR) برای سازمان های کوچک و بزرگ صرفه جویی در وقت و پول است . پاسخ دادن به تماس های تلفنی زمان زیادی می برد، و هر تماس تلفنی مستلزم توجه یک کارمند آموزش دیده نیست .  سیستم های IVR می توانند  بسیاری از سوالات متداولی مانند (راهنمایی ها، سوالات پشتیبانی فنی و غیره) که سازمان ها با آن مواجه هستند را دریافت کند و به کارکنان خدمات مشتریان، فروشندگان و متخصصان پشتیبان فنی اجازه دهد که تمرکز بیشتری را صرف خدمات پیچیده تر کنند.
اگر یک شرکت بزرگ بتواند حتی یک ثانيه ،طول متوسط هر تماس تلفنی را برای یک اپراتور زنده کم کند، می تواند صدها هزار یا حتی میلیون ها دلار در سال را ذخیره کند.
سیستم های IVR دارای مزایای استفاده از تماس گیرنده های خودکار و هوشمند هستند و مشتریان احساس می کنند که درون ارتباط شرکت داده شده اند، حتی اگر این ارتباط توسط یک ماشین انجام شده باشد. اگر یک سوال ساده دارید، بهتر است یک پاسخ سریع از یک اپراتور کامپیوتری دریافت کنید تا قبل از صحبت کردن با یک انسان 10 دقیقه منتظر بمانید.
مزیت دیگر این است که سیستم های تلفن گویا غیر فعال نخواهند شد. یک سیستم تلفن گویا می تواند 24 ساعت در شبانه روز به سوالات پاسخ دهد و با یک وظیفه ساده به مشتریان کمک کند.
سیستم IVR می تواند کاری کند تا یک شرکت کوچک بزرگ به نظر برسد. مانند اینکه شما از یک خانه به عنوان یک دفتر کار استفاده کنید.  با استفاده از سرویس میزبانی IVR برای پاسخ دادن به تلفن هایتان، مانند یک سازمان بزرگتر ظاهر می شوید. شما می توانید با افزودن منوی چند گزینه ای برای بخش های مختلف سازمان آن ها را از هم تفکیک کرده ، که منجر به جدا کردن صندوق های پست صوتی می شود.
IVR می تواند وظایف بیشتری انجام دهد!
IVR همچنین می تواند راه حل های هوشمندانه ای را از طریق یکپارچه سازی با پایگاه داده و سیستم های CRM انجام دهد. همچنین از طریق اتصال به سامانه های پیامک و فکس، داده ها را به دست تماس گیرندگان برساند.
برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه نرم افزاری تلفن گویای ستیران به صفحه محصولات ستیران سر بزنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x