نرم افزار فرم ساز سازمانی ستیران، فرم‌های زیبا را بدون داشتن کوچکترین دانشی در کدنویسی ایجاد می‌کند. با بهره‌گیری از سازنده بصری(Drag and Drop) و صدها قالب و فیلد آماده در نوک انگشتان شما، امکانات بی‌پایان طراحی فرم‌ها به‌صورت زیبا را در اختیار خواهید داشت.
ساخت انواع فرم و سفارشی‌سازی داده و ظاهر فرم را به سادگی در ستیران تجربه کنید.

در نرم افزار فرم ساز سازمانی ستیران امکان اتصال فرم به داده‌های درون/برون‌سازمانی را از طریق انواع روش‌ها در اختیار خواهید داشت. و ساخت فرم‌های پویا و تعاملی را در طراح بصری در عین سادگی به کامل‌ترین شکل امکان‌پذیر خواهید دید.

Setiran Form Builder Schema
طراحی واکنش گرای فرم

پیاده سازی نرم افزار فرم ساز با قابلیت های
بسیار پیشرفته

بیش از 30 نوع فیلد در فرم ساز ستیران

بیش از 30 نوع فیلد

با فرم ساز ستیران فیلد های ثبت متن، اعداد، تصاویر، نقشه یا هر چیز دیگری را که فکرش را بکنید تعریف کنید. برای هر موقعیتی فرم بسازید.

drag and drop in setiran formBuilder

طراحی فرم با امکاناتی فراتر از انتظار شما

با امکاناتی همچون کشیدن و رها کردن، تغییر اندازه فیلد ها، تنظیم ساختار سفارشی یا افزودن نام تجاری و پیش نمایش در تلفن همراه. فرم خود را دقیقاً همانطور که می خواهید به نظر برسد طراحی کنید.

نمایش داده های فرم در جداول پیشرفته

جداول پیشرفته برای نمایش داده های فرم

با جمع آوری داده ها در جداول پیشرفته، قدرت فرم خود را چند برابر کنید. فرمول های سفارشی برای تجزیه و تحلیل جداول، دنیای جدیدی از امکانات را برای شما بوجود می آورد.

change avalidation and visibility in setiran form builder

اعتبارسنجی و کنترل چگونگی نمایش فیلد ها

از ده ها فرمت اعتبارسنجی برای دریافت داده های مناسب و معتبر استفاده کنید. نمایش/عدم نمایش فیلد ها را بر اساس داده یا مرحله گردش کار تغییر دهید.

فرم خود را تجهیز کنید

با اتصال هوشمند، فرم ها به طور خودکار داده ها را با یکدیگر به اشتراک میگذارند. با قابلیت واکشی داده فرم ها به برنامه های دیگر یکپارچه می شوند. به کمک ابزارهای محاسباتی، فرم ها عملکردهای ریاضیاتی را ساده می کنند.

ظاهر فرم‌های خود را متحول کنید

با استفاده از ابزارها و امکانات سفارشی‌سازی ما، شمایل فرم‌های خود را کاملا برحسب سلیقه خودتان تغییر دهید. با چندین تم از پیش ساخته شده شروع کنید و فرم‌های خود را بیشتر سفارشی کنید تا با برندتان 100% مطابقت داشته باشد و احساس کنید این همان فرمی که مختص شما طراحی شده است.

برای درخواست برگزاری جلسه معرفی سامانه به صورت غیر حضوری از این بخش اقدام نمایید.

پویایی در ساخت فرم با
نرم افزار فرم ساز ستیران

ساخت فرم های پویا بدین معناست که بتوانید فرم های تعاملی را بدون هیچ گونه محدودیتی تعریف کرده و در اختیار کاربران سازمانی یا شهروندی خود قرار دهید .

فرم‌های چند مرحله‌ای

امکان تعریف دسته بندی داده ها و گروه بندی آن ها در مراحل مختلف را به شما میدهد.

تکنولوژی فرم در فرم

از باز طراحی فیلد های تکراری جلوگیری کرده و از یکپارچگی داده بهره مند شوید.

فیلدهای پویا

امکان پشتیبانی از فیلد های وابسته به یکدیگر را فراهم میکند

نمودارساز در فرم

امکان استفاده از نمودار ساز در ساخت فرم-گزارش های ترکیبی را فراهم میکند.

کاملترین ترکیب از فیلد ها را برای طراحی فرم خود به کار بگیرید

نحوه جمع‌آوری اطلاعات برای نظرسنجی‌ها، فرم‌های سفارش، فرم‌های سرنخ، فرم های نیروی انسانی و ... را به راحتی سفارشی کنید. در فرم ساز ستیران بوسیله انواع فیلدهایی که به شما امکان می دهد انواع مختلف داده ها را به راحتی جمع آوری، اعتبارسنجی و ویرایش کنید، به سادگی فرم های خود را طراحی کنید .

فیلدهای CRM
(ثبت و مدیریت مخاطبین)
فیلدهای بارگذاری و مدیریت فایل
فیلد های Master-Detail
فیلد های Container
فیلدهای محاسباتی
فیلد های متصل به API

درخواست دموی آنلاین فرم ساز

در صورتی که تمایل دارید با فرم ساز ستیران بیشتر آشنا شوید و از کلیه امکانات آن مطلع شوید حتما فرم درخواست دمو ستیران را تکمیل نمایید.
همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت .

فرم های هوشمند

با استفاده از سامانه فرم ساز برای کنترل زمان نمایش سؤالات، صفحات، بخش‌های محتوا و دیگر المان‌ها برای پاسخ‌دهندگان قوانین منطقی تعریف کنید. فقط سوالات مربوطه را بپرسید و تجربه مشتری خود را بسته به نحوه پاسخ دادن به فرم کنترل کنید.

تعریف رخداد بر روی فرم

با طراح تحت وب فرم ساز ستیران نه تنها می‌توان انواع رخدادها (Actions) را براساس شروط روی فیلدهای فرم تعریف نمود بلکه تنها با چند کلیک می‌توانید فرم‌های خود را با تعریف سرویس‌های عملکردی به فرم‌های تعامل‌گرا و زنده تبدیل نمایید.

اعلان های بلادرنگ

نتایج و داده‌های فرم‌های خود را در زمان واقعی با اعلان‌های سیستمی، پیامکی، فکس و یا حتی تلفنی دریافت کنید. نتایج فرم‌های خود را به اشتراک بگذارید و یا آنها را با خدمات شخص ثالث(Third Party) و پردازشگرهای پرداخت ادغام کنید.

فرم ساز در نرم افزار BPMS ستیران

فرم های به هم پیوسته و جامع طراحی کنید

نرم افزار فرم ساز ستیران امکان ساخت و تلفیق فرم‌های مورد‌ نیاز در یک فرم واحد را جهت ساخت حداقل فرم با بیشترین کارایی محیا می‌نماید. همچنین ساختار نمایش درختی فرم های تکمیل شده و اتصال فرم ها به سیستم های ارتباطی سازمان جامعیت را برای کار با فرم ها به ارمغان می آورد.

سامانه پیامک سازمانی
نمایش درختی فرم های تکمیل شده
نمایش انواع فایل‌ها در فرم مانند نمایش عکس، پخش فیلم، فایل‌های آفیس
فرم‌های ارتباطی در فرم ساز مانند فرم ارسال پیامک، ارسال فکس ، تماسگیر خودکار و …
تعریف و اختصاص کلاس به هر فرم و یا فیلد هر فرم ( Define & Assign CSS Class)
تنظیمات ویژه برای هر فیلد (راهنمای فیلد، ابعاد، رنگ، اعتبار سنجی و …)

از داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کنید محافظت کنید

امنیت داده ها در فرم ساز ستیران

فرم ساز ستیران از داده های شما با بالاترین سطح امنیت محافظت می‌کند. این مهم به چندین روش امنیتی دسترسی افراد را به داده‌های فرم کنترل و به شما در حفظ آرامش و آسودگی خاطر کمک می کند، از جمله این روش‌های می‌توان به SSL 256 بیتی، رمزگذاری داده‌ها، حفاظت از رمز عبور، reCAPTCHA نامرئی و چندین نوع انطباق مختلف اشاره نمود.

به مخاطبین اجازه دهید با تماس تلفنی فرم‌های شما را تکمیل نمایند

امکان ارائه فرم‌‌ها بصورت سوالات صوتی به مخاطبین و دریافت پاسخ‌ها از طریق دریافت کلید ، اعداد و یا ضبط صدای مخاطب در سوالات تشریحی از جمله قابلیت‌هایی است ک تنها با فرم ساز ستیران ممکن می‌باشد.

null

تماس های خودکار و تکمیل فرم

تصور کنید برای تکمیل یک فرم توسط 500 مشتری خودتان چه تعداد میزان زمان، هزینه و تلاش لازم است تا مطمئن باشید تمامی مشتریان فرم مورد نظر را پر کرده‌اند . ربات تماسگیر ستیران این تلاش، زمان و هزینه را برای شما به صفر کاهش می‌دهد.
null

امکان تکمیل فرم در تماس با تلفن گویا

اتصال پیش فرض ماژول‌های تلفن گویا و فرم ساز ستیران این امکان را به مخاطبین فرم‌های شما می‌دهد تا تنها با یک تماس بتوانند درخواست‌ها، شکایات، نظرسنجی‌ها و دیگر انواع فرم که شما برای آنان تعریف نموده‌اید را از این طریق تکمیل نمایند .