افتتاح رسمی سامانه یکپارچه 122 و 1522 آب و فاضلاب شهری استان گیلان

افتتاح رسمی سامانه یکپارچه 122و 1522آب و فاضلاب شهری گیلان با حضور مسئولین استانی برگزار شد

پس از نصب و راه اندازی موفقیت آمیز سامانه های مرکز تماس ستیران و نیز سامانه مدیریت ارتباطات جامع ستیران 360 برای ارائه خدمات غیر حضوری 1522 آب و فاضلاب در استان اصفهان ، اولین انشعاب آب و فاضلاب بصورت غیرحضوری از طریق سامانه مکانیزه  و هوشمند 122 (یکپارچه شدن 122 و 1522) مبتنی بر خدمات 22 گانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور توسط شرکت آب و فاضلاب استان گیلان واگذار گردید.
با افتتاح این سامانه توسط شرکت آب و فاضلاب گیلان می توان گفت تنها سامانه در استان گیلان برای ارائه خدمات بصورت غیر حضوری می باشد.
به گزارش واحد مدیریت شرکت ستیران، در مسیر پر از موفقیت در کنار سازمان ها و شرکت های مشترک محور این بار با همکاری شرکت محترم مهندسی آب و فاضلاب کشور برگ زرین دیگری با اجرای پروژه یکپارچه سازی خدمات 1522 و 122 در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان را در کارنامه خود دارد.
ستیران مفتخر است با همکاری بسیار کم نظیرو بی شاعبه مدیران محترم 122 و فناوری اطلاعات و به خصوص مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان گیلان جناب مهندس سید محسن حسینی با سرعتی باور نکردنی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پروژه یکپارچه سازی سامانه مذکور را برای ارائه به هموطنان استان گیلان به بهره برداری برساند.
از این پس شهروندان محترم استان گیلان با برقراری ارتباط با یک شماره (122) در اسرع وقت به کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان نظیرحوادث ، خرید انشعاب آب و فاضلاب ، تفکیک کنتور،اعلام کارکرد کنتور، ثبت شکایت و انتقادات و کلیه خدمات 22 گانه می توانند دسترسی و از مزایای آن بهره مند شوند.
با الکترونیک شدن اینگونه خدمات نه تنها در رفت و آمده ها بلکه در کاهش و صرفه جویی در مصرف سوخت و آلایندگی هوا و همینطور زمان و عوامل دیگر کمک می نمائید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x